Jak dokonać zwrotu zakupów?

Zwrot zakupów odbywa się na koszt Klienta. Jeżeli towar spełnia wymienione wymagania, wystawimy i wyślemy na Twój adres mailowy elektroniczną fakturę korygującą. Po jej akceptacji, w ciągu 14 dni roboczych, dokonamy zwrotu zapłaty na wskazane konto.

Jak wygląda proces składania reklamacji?

Jako konsument, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Wskazane prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp. oraz produkty szybko psujące np. artykuły spożywcze.